MENÜ

Így csinálják a profik (megtanulható)

Biztonság és megbízhatóság : http://www.webkontroll.hu/

Ajánlott böngésző Google Chrome Itt azonnal megjelenik a fordítási opció (ha kell)!

Weboldala konverziós arányának növelése

A Webhely-optimalizáló, a Google ingyenes webhelytesztelő és optimalizáló eszköze segítségével megnövelheti meglévő webhelyeinek értékét és forgalmát, és ez nem kerül egy fillérjébe sem. Akár kezdő, akár tapasztalt marketinges, ha Ön a Webhely-optimalizálót használja a webhelytartalom és -kialakítás tesztelésére, illetve optimalizálására, akkor gyorsan és könnyen növelheti bevételét és a megtérülést (ROI).

Kezdje meg a tesztelést ma, és...

  • növelje webhelye konverziós arányát
  • csökkentse a látogatók visszafordulási arányát
  • növelje a webhelyén töltött időt
  • növelje a látogatói elégedettségét
  • a webhely tervezésekor ne tapogatózzon a sötétben
  • Hogyan működik
  • Sikertörténetek
  • Jellemzők
  • Előnyök
  • Tesztelési alapismeretek
  • Professzionális szolgáltatások
  • Műszaki partnerek

Miért találgatná, mely webhelytartalom és kialakítás eredményezi látogatóinak legjobb konverzióját, amikor közvetlenül tőlük is megtudhatja?

Tesztelési stratégiák Google Analytics


 

A tesztelni kívánt oldalak és tartalmak kiválasztása
Webalapú felületünk használatával adja meg a tesztelni kívánt tartalmat -- pl. címsorokat, képeket vagy szöveget -- és a kialakítási elképzeléseket.

Tesztelje ezeket a módosításokat a látogatóival
A Webhely-optimalizáló ezután az Ön webhelyének látogatói számára megjeleníti ezeket a tartalmi és kialakítási alternatívákat, miközben mindvégig nyomon követi, hogy mely kombinációk adják a legjobb konverziós arányt.

Tudja meg, hogy milyen módosítások eredményezik a legtöbb konverziót
Intuitív jelentéseink még a matematikával hadilábon állók számára is meggyorsítják és megkönnyítik a legjobb kombinációk azonosítását és bevezetését.

 



Konverziós arány

Megmutatja, hogy a lehetséges vásárlók milyen arányban léptek egy lépéssel előrébb az értékesítési folyamatban.

Például: egy partner weboldalon elhelyezett szöveges hirdetés (kreatív) esetében- amely az értékesítési folyamat első lépése - az átkattintási konverziós arány a hirdetés megjelenésének száma és az átkattintások aránya. Tehát megmutatja, hogy a hirdetést megjelenéséhez viszonyítva hányan kattintottak rá, ezáltal hányan jöttek a cél weboldalra.

 

 



Hírek

  • Sebességteszt

     

  • Honlapot mindenkinek
    2010-08-20 15:23:48

    A honlapok száma a világhálón naponta több tízezerrel növekszik. A cégek és intézmények ma már nem szívesen álnak szóba olyanokkal, akik nem tartanak fenn a világhálón (w.w.w.) honlapot (weblapot). Ez a modern marketing módszer ma már szinte a beazonosítás, és a vásárlás megbízható eszközévé vált.

    --------------------------------------

    Ha kigondolt egy jó honlap nevet
    itt ellenőrizheti, hogy szabad-e

    Domain név ellenőrzés:

    .hu

    --------------------------------------

  • Ajánlott SK. honlapok

     

    Hirdetések:


Szavazás

Lehet e egy óra alatt működő honlapot készíteni csak szövegszerkesztős ismeretekkel?
Igen, az ewk-val
Talán
Nem
Asztali nézet