Így csinálják a profik (megtanulható)
Biztonság és megbízhatóság : http://www.webkontroll.hu/
Ajánlott böngésző Google Chrome Itt azonnal megjelenik a fordítási opció (ha kell)!
A Webhely-optimalizáló, a Google ingyenes webhelytesztelő és optimalizáló eszköze segítségével megnövelheti meglévő webhelyeinek értékét és forgalmát, és ez nem kerül egy fillérjébe sem. Akár kezdő, akár tapasztalt marketinges, ha Ön a Webhely-optimalizálót használja a webhelytartalom és -kialakítás tesztelésére, illetve optimalizálására, akkor gyorsan és könnyen növelheti bevételét és a megtérülést (ROI).
Kezdje meg a tesztelést ma, és...
- növelje webhelye konverziós arányát
- csökkentse a látogatók visszafordulási arányát
- növelje a webhelyén töltött időt
- növelje a látogatói elégedettségét
- a webhely tervezésekor ne tapogatózzon a sötétben
- Hogyan működik
- Sikertörténetek
- Jellemzők
- Előnyök
- Tesztelési alapismeretek
- Professzionális szolgáltatások
- Műszaki partnerek
Tesztelési stratégiák Google Analytics
A tesztelni kívánt oldalak és tartalmak kiválasztása
Webalapú felületünk használatával adja meg a tesztelni kívánt tartalmat -- pl. címsorokat, képeket vagy szöveget -- és a kialakítási elképzeléseket.
Tesztelje ezeket a módosításokat a látogatóival
A Webhely-optimalizáló ezután az Ön webhelyének látogatói számára megjeleníti ezeket a tartalmi és kialakítási alternatívákat, miközben mindvégig nyomon követi, hogy mely kombinációk adják a legjobb konverziós arányt.
Tudja meg, hogy milyen módosítások eredményezik a legtöbb konverziót
Intuitív jelentéseink még a matematikával hadilábon állók számára is meggyorsítják és megkönnyítik a legjobb kombinációk azonosítását és bevezetését.
Megmutatja, hogy a lehetséges vásárlók milyen arányban léptek egy lépéssel előrébb az értékesítési folyamatban.
Például: egy partner weboldalon elhelyezett szöveges hirdetés (kreatív) esetében- amely az értékesítési folyamat első lépése - az átkattintási konverziós arány a hirdetés megjelenésének száma és az átkattintások aránya. Tehát megmutatja, hogy a hirdetést megjelenéséhez viszonyítva hányan kattintottak rá, ezáltal hányan jöttek a cél weboldalra.
Hírek
A honlapok száma a világhálón naponta több tízezerrel növekszik. A cégek és intézmények ma már nem szívesen álnak szóba olyanokkal, akik nem tartanak fenn a világhálón (w.w.w.) honlapot (weblapot). Ez a modern marketing módszer ma már szinte a beazonosítás, és a vásárlás megbízható eszközévé vált.
--------------------------------------
Ha kigondolt egy jó honlap nevet
itt ellenőrizheti, hogy szabad-e
Domain név ellenőrzés:
--------------------------------------
Szavazás